Geleneksel değerlerin yaşatılması ve toplumsal dayanışmanın güçlendirilmesi amacıyla düzenlenen etkinlikte, birlik, beraberlik ve paylaşma duyguları ikram edilen aşureyle bir kez daha pekiştirildi. Başkan Vekili Mehmet Alptekin, "Muharrem ayı, birlik ve beraberliğin pekiştiği, paylaşmanın manevi değerinin arttığı müstesna zamanlardır. Aşure etkinliğimizle hem bu geleneği yaşatıyor hem de hemşehrilerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Muharrem ayının ilçemize, ülkemize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini diliyorum" dedi.
Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü ekipleri ile protokol üyeleri etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunurken Belediye Başkan Vekili Mehmet Alptekin’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen geleneksel aşure ikramına protokol ve vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.