SPOR

Başkan Çetin: Takımın özgüveni arttı

Antalyaspor, Spor Toto Süper Lig'in 12'nci haftasında sahasında oynayacağı mücadelenin hazırlıklarını sürdürüyor. Kırmızı beyazlı takımın başkanı Aziz Çetin, Giresunspor maçında alınan galibiyetle takımın özgüveninin arttığını ve daha güzel günlerin kendilerini beklediğini ifade etti