Bu kadar güzel olduğunu bilmiyorduk…


Anıt Antalyaspor Kavşağı’na yerleştirilince herhalde çok mahcup oldular ne yapacaklarını bilemediler ve Anıt açılışına katılmadılar.
Aslında yakışan “ Biz seni yanlış anlamışız. Bir bardak suda fırtına koparmışız” deyip önce özür sonrada teşekkür etmeleriydi…
Günümüz siyasetinde maalesef böyle ince davranışları göremiyoruz.
CHP Atatürk’ün kurduğu parti Cumhuriyetin Laikliğin demokrasinin koruyucusu,
Bunda şüphe yok.
Ancaaaaak,
CHP ne zamandan beri eski ilçe başkanına konuşma yasağı koyuyor merak ediyorum.
Bu partiyi kimler yönetiyor.
Bu ne tahammülsüzlük?
Bu nasıl demokrasi ve özgürlük anlayışı?
İyi ya da kötü size yıllarca hizmet vermiş eski ilçe başkanınıza bu hareketi yapamazsınız.
Hele son hareket daha da acı.
Kapıyı gösteren de bir genç CHP li
Bu arada Mehmet Tosun’la ilgili çıkan haberler beni üzdü.
Bu ülkede her insanın siyaset yapma hakkı var.
Bu kafe işletmecisi de olabilir temizlik işçisi de.
Kalemi elimize aldığımızda biraz daha düşünerek yazmalıyız
Hayırlı olsun Tosun.
Umarım yükselişin sürer.