Fitil Ateşlendi


Eto’o denilen Afrikalı transfer kıçını kaldıramasın,
Ayağına gelen her topu kaybetsin.
Bir avuç seyirci topçuya bilmediği dilden ana avrat küfretsin.
Yalınayak takımı yönetimi yuhalasın, istifaya davet etsin…
Takım, yöneticiler boyunları bükük Antalya’ya dönsünler.
!!!!!!!
Yalan deyin.
Değil, yalan değil, böyle düşünüyorlardı.
Ama olmadı, kötü dualar kabul olmadı….
Antalyaspor lige fırtına gibi başladı. Geçen seneden takımın çocuklarını bile tanıyamadık.
Yeni transferler cuk oturmuştu.
Birlik vardı, beraberlik vardı. Arkadaşlık, dostluk, takım ruhu vardı.
Sahada müthiş bir Antalyaspor vardı.
Yalnız biz değil, tüm spor otoriteleri takımı beğendi.
Ve Eto’o,
Spor kamuoyunda tavan yaptı. Sahada basmadık yer bırakmadı.
‘Bitmiş adamı niye getirdiniz milyon dolarlara’ diyenlere, sorgulayanlara inat bir futbol yıldızı olduğunu gösterdi dünyaya…
Belki de Antalya’da Antalyaspor’un o eski günlerini geri getirecek fitili ateşledi İstanbul’da…
….
Şimdi ağzınızdaki lafı sözü yutun.
Sesinizi çıkartmayın.
Yanıldık demenize, özür dilemenize de gerek yok.
Bizim birlikteliklerimizi, yan yana durmamızı sağlayacak yerler spor alanlarıdır.
Bu gün bu ülkenin bu memleketin buna ihtiyacı vardır.
33 bin kişilik stadı doldurmak için ilk heyecan yaratılmıştır.
Bayraklarla süsledik Antalyayı,
Yarın elimizde bayraklarla kendi sahamıza gidip takımımızı destekleyeceğiz.
Ve daha nice galibiyetlere imza atacağız ligde…