Gece gündüz alevlerle mücadele için yangın yerindeler
Antalya'nın Manavgat ilçesindeki orman yangını söndürmek için gece gündüz çalışan orman işçisinin, görevli olduğu arazözün musluğundan akan suyla duşunu alıp görevine devam etti
'Hem duş aldı hem üniformasını yıkadı'
Tüm zor şartlara rağmen, tehlikeye aldırmadan bir ağaç bile yanmasın diye mücadele eden arazöz işçilerinden Ali Yılmaz, soğutma çalışması yapılan noktada, arazözdeki musluktan akan suyla kirlenmiş kıyafetlerini yıkadı. Kıyafetlerini sabunla yıkayan işçi daha sonra güneş gören bir noktaya serdi. Elleri yüzü ve vücudu da is olan işçi Ali Yılmaz, arazözün altına girip musluktan akan suyla kısa sürede duş aldı. Duşunu alan işçi verilen yeni kıyafetlerini giydikten sonra görevine döndü. (İHA)
Bunlar da ilginizi çekebilir