Ülkemizin büyük acılar yaşadığı, bombaların patladığı, insanlarımızın öldüğü, her türlü hainliği ve ihaneti gördüğümüz lanet, 2016 yılını gönderirken herkes yeni yıldan umutluydu.
Saatler gece yarısını gösterdiğinde.
Kimisi el ele tutuştu. Kimisi kucaklaştı.
Kimi isyan etti,
Kimisi, ağladı, güldü, mahsunlaştı.
Telefonlar açıldı, mesajlar atıldı.
Bir masada demleneni,
Çoluk çocuk bir sofranın etrafında toplananı,
Ellerini göğe açıp dua edeninde isteği aynıydı.
....
Çok çekti bu ülke giden yıldan.
İhaneti gördük.
Çocuklarımızı ellerimizle gömdük.
Gözümüzün önünde parçalandı insanlar.
Bombalar yağdı tepemizden.
Tanklarla, tüfeklerle yürüdüler bu milletin üzerine.
Can evimizden vurdular.
Silahsız askerimize kıyacak kadar kahpeleştiler.
Çoluk çocuk demeden katledecek kadar hainleştiler.
O yüzden bir ön önce gitmesini istedik 2016'nın.
O yüzden umutlarımızı yeşerttik o gece.
Ama birliğimize, bütünlüğümüze kastedenler,
Bu ülkenin insanlarını birbirine düşürmek isteyenler yine İstanbulu kan gölüne çevirdiler.
Ülkem 2017'ye girerken bir terörist saldırısı ile yine gözyaşlarına boğuldu.
Bir giden yılın acılarını sarmadan yenileri ile karşılaştı.
Hesabı sorulacaktır.
Bize bu acıları yaşatanlardan bu saldırıların hesabı sorulacaktır...