EĞİTİM

Markalaşması Konuşuldu

Akdeniz Üniversitesi’nde Antalya’nın Markalaşması Konuşuldu



İzmir Kent Markası Olma Yolunda

İzmir’in tanıtım çalışmalarına önemli katkılarda bulunan Nazlı Kayı, şehir markalaşmalarında önemli olanın dünya kenti olmak değil; mevcut durum analizini doğru bir şekilde yaparak kentin ihtiyaç ve potansiyeline göre bir strateji belirlemek ve sonrasında görsel kimlik çalışmalarıyla beraber bütünleşik bir marka kent çalışması yapmak olduğunu belirtti.
Nazlı Kayı, katılımcılar için hazırlanan sunumda, İzmir’e daha fazla turist çekebilmek, şehre gelen yatırım miktarını artırabilmek ve ikamet edenlerin yaşam standardını yükseltmek için, Türkiye’de bir ilke imza atarak profesyonel anlamda hazırlanan kentsel pazarlama planını anlattı.

İzmir’in marka kent olma çalışmasındaki ana mesaj “İzmir gizli kalmış cevherleriyle size unutulmaz deneyimler yaşatır” cümlesiyle iletildi.
Antalya’nın tanıtımı ve markalaşması için yapılan çalışmalar hakkında yapılan toplantı sonrasında Antalya Tanıtım Vakfı Başkanı Nizamettin Şen, Nazlı Kaya’ya Antalya ile ilgili hazırlanan tanıtım kitaplarından ve belgelerinden takdim etti.