Oraya bir şehir kuruyorlar…
Kendinize tasa etmeyin. Kurdeşen döküp tasalanmayın.
Bu proje devlet güvencesi ve taahüdünde olan bir proje.
Pazar yeri yapılmıyor.
Uluslararası bir organizasyonun alt yapısını kurmaya çalışıyorlar.
Adamlar gece gündüz çalışıyorlar.
Bir şehir kuruyorlar oraya. Bir coğrafyayı ıslah ediyorlar, şekillendiriyorlar, ağaçlandırıyorlar, göletler yapıyorlar.
Bir bölgenin kaderini değiştiriyorlar.
Yetiştirirler…
Millet neresinden hangi vizyonla bakıyorlar bilmiyorum ama, birileri burnumuzun dibinde Antalyanın çehresini değiştiriyorlar ve biz bunun farkında değiliz.
Dün gittim gördüm.
Birde Leylandi diktim. Toprağını attım, ayaklarımla sıkıştırdım can suyunu verdim.
Expo 2016 Çocuk Bayramına nasıl yetişecekse benim diktiğim ağaç da tutar…..
Beş binin üzerinde ağaç dikmişler.
Expo tepesi şekillenmiş.
Toroslara çıkar gibi.
Çamlar, zeytinler, çınarlar….
Gelen giden ağaç dikiyor.
Şarkıcılar, türkücüler, yazarlar, çizerler, gazeteciler….
Expo kulesinin temel sağlamlaştırma çalışmaları devam ediyor. Bu gün yarın dikmeye başlarlar.
Kongre merkezleri, amfi tiyatrolar,kendisini göstermiş.
Yollar asfaltlanıyor bir yandan.
Mühendisler, teknik ekip, işçiler, ziraatçılar, peyzaj mimarları.
Yörenin insanları kürek sallıyor.
Yörenin okumuş gençleri şekillendiriyor Expo’yu.
Herkes umutlu.
Kimse güneşi , rüzgarı yakar diye erinmiyor.
Ayaklarında çizmeler, kafalarında baretler oradan oraya koşturuyor.
Gelecek nesiller için yeşil bir dünya dediler yola çıktılar.
Yeşilin her tonunu bu şehrin içine koyuyorlar.
Diktikleri da tutar diktiklerimiz de…
Ne kavgalar la aldık geldik Antalya’ya.
Dünya devleri ile mücadele ettik, böylesine büyük bir organizasyon için.
Dedim ya;
Expo 2016 Antalya ‘yı el birliğiyle Çocuk Bayramına yetiştiririz. Çocuklarımızın da elinden tutup götürürüz…
Endişelenmeyin..