Ata'ya çelenk sunuldu
Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Ankara'ya gelişinin 101'nci yıldönümü Antalya'da da sade bir törenle kutlandı
ASD Başkanı Birsen İşbil, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün 101 yıl önce bugün Ankara'ya geldiğini, Kurtuluş Savaşı'nın temellerini attığını hatırlattı, 'Ankara yalnız bir il, bölgesel bir merkez ve başkent değil, aynı zamanda Cumhuriyet'in sembolü ve ülkenin Aydınlık geleceğinin ve devrimlerin bir simgesi olmuştur' dedi. (DHA)
Bunlar da ilginizi çekebilir