Muratpaşa'da buğdaylar filiz verdi
Antalya'da Muratpaşa Belediyesi'nin Yamansaz bölgesinde atıl arazileri tarlaya çevirerek başladığı tarımsal üretim çalışmalarında toprakla buluşan buğday tohumları filiz verdi. Tohumların düzenli aralıklarla yapılan tarla çıkış kontrollerinde filizlenmenin iyi olduğu belirlendi
İlk yağmurlarla ıslanan toprağa kasım ayının sonunda buğday tohumları ekildi. Tohum ekiminin ardından düzenli aralıklarla ekimin hem tohum kalitesini hem de bu düzgün ekilip ekilmediğini gösteren tohum tarla çıkışları takip edildi. Kontrollerde tohumların filizlenmesinin son derece iyi olduğu belirlendi. Su baskınlarına neden olan son sağanaklardan etkilenmeyen 45 dönüm alanını buğday filizlerinin yemyeşil kapladığı görüldü. (DHA)
Bunlar da ilginizi çekebilir