Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamada Antalya'nın turizmde tüm zamanların en yüksek günlük ziyaretçi sayısına ulaştığını duyurdu.
Ersoy, 3 Ağustos'ta kente sadece havayoluyla gelen yabancı turist sayısının 105 bin 284 olduğunu belirterek, "Antalya'dan yine gurur verici yeni bir rekor!" ifadesini kullandı.
Türkiye'nin turizmde sadece sayı değil, kalite ve güvenle de öne çıktığını vurgulayan Ersoy, "Türkiye, turizmde sadece rakamlarla değil, güvenle, kaliteyle ve misafirperverliğiyle fark sağlıyor. Gururluyuz" ifadelerine yer verdi.