Enerya Pazarlama Müdürü Gamze Tekin, “Mükemmel Müşteri Deneyimi, Müşteri Ne İster?” oturumunda, “Markalaşma ve Müşteri Memnuniyeti” başlığı ile yaptığı konuşmada 2003 yılından bu yana 11 bölgede farklı markalar altında hizmet veren Energaz’ı, 2014 yılında Enerya olarak tek bir isim altında topladıklarını söyledi. ALTIN ÖDÜL
Yeni marka kimliğinin dünyanın önde gelen stratejik marka danışmanlık ve tasarım firmalarından biri tarafından hazırlandığına da değinen Tekin, “Enerya’nın logosunda yer alan renk ve görseller doğal gaz, elektrik, ve yenilenebilir enerjinin kaynaklarını simgeliyor. Marka dönüşüm sürecimiz ve tüm bölgelerimizde ve İletişim kanallarımızdaki uygulamalarımızla, Haziran 2015’te Dubai’de gerçekleşen Transform Awards MENA-Marka Dönüşüm Ödülleri’nde 3 dalda altın ödül aldık.” dedi.SEKTÖR BÜYÜYOR
Enerji sektörünün her gün gelişip büyüdüğünü de vurgulayan Tekin, “Biz de abonelerimizin tüm enerji ihtiyaçları için Enerya marka çatısı altında temiz–akıllı-kolay çözümler sunmaktayız. Yaptığımız saha araştırmalarında, markalaşma ve yeni marka kimliğimiz ile birlikte müşteri memnuniyetimizi bir senelik süreçte %20 oranında arttırdığımızı gördük. Abonelerimiz ile olan bütün temas noktalarımızdan kişiselleştirilmiş hizmet sunmamız, şeffaf ve ulaşılabilir bilgi paylaşımımız, farklı kanallardan verimli standart hizmet ve etkin iletişim sağlıyor olmamız bize bu başarılı sonuçları kazandırdı “diye konuştu.





