turunç masa
turunç masa haberleri
turunç masa haberleri ve güncel turunç masa gelişmeleri, turunç masa ile ilgili tüm video, turunç masa fotoğrafları ve turunç masa haberleri Antalya Ekspres sitemizde
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 11'inci yaş kutlamasında, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Temmuz ayında 19 bin 72 çağrıya yanıt verdi. 7 gün 24...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9'luk...
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe...
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 10'uncu yaş kutlamasında, 200'e yakın belediyeye sistemi...
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı....
Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, Nisan'da yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa, yılın ilk ayında 13 bin 595 başvuruyu kayda alırken ilçe sakinlerinin...
Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılına giren ‘yönetişim sistemi’ Turunç Masa’yla, sadece 2023’te, 185 bin 72 kişi işlerini çözdü
Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa, 9'uncu yaşını kutladı. Belediye fuayesinde Turunç Masa çalışanlarıyla pasta kesen Belediye Başkanı Ümit Uysal,...