İmza törenine, IATI Yönetim Kurulu Başkanı Levent Aydın, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Bülent Aydın, Global İş Geliştirme Direktörü Burak Akpınar, Aerobilet Rusya ve BDT İş Geliştirme Direktörü Joseph Andryk ve Travelport Türkiye Temsilci Şirket Yönetim Kurulu Üyeleri Azam Sultan ve Ali Naqi Taqi katıldı.
YENİ ENTEGRASYON
Gerçekleştirilen yeni entegrasyonla, IATI portfolyosunda bulunan Türkiye otelleri; Priceline - Booking.com, Expedia’nın ardından dünyanın en büyük dördüncü otel ürünü tedarikçisi olan ve 170 ülkede 67 binden fazla acente tarafından kullanılan Travelport dağıtım sisteminde yer alacak.
TRAVELPORT 170 ÜLKEDE
Global Seyahat sektörüne dağıtım ve e-ticaret sistemleri sunan Travelport, 170 ülkede 3 bin 500'den fazla çalışanı ve yıllık 2 milyar USD'yi aşan cirosuyla sektörün en önemli oyuncuları arasında yer alıyor. Travelport’un 2014 yılındaki seyahat işlemleri hacmi 90 milyar dolar olarak gerçekleşmişti. Türkiye, Avrupa, Rusya, BDT ülkeleri ve Ortadoğu başta olmak üzere 51 ülkede en yaygın kullanılan Online Seyahat Platformu olan IATI, Acente sistemi, Aerobilet ve HWEB markaları ile seyahat sektöründe hizmet veriyor.
IATI EN FAZLA SATIŞ YAPAN ACENTE
Günde 20 binden fazla seyahat işlemi gerçekleştiren IATI aynı zamanda 65 havayolunun, en fazla satış yapan acentesi ünvanını elinde bulunduruyor. IATI yakaladığı bu performansla Türkiye’de en fazla yurtdışı uçak bileti satışı yapan seyahat platformu konumunda bulunuyor. Aerobilet markası ile B2C sektöründe faaliyet gösteren IATI, online ve mobil kanallarda son kullanıcıya verdiği seyahat hizmetleriyle de dikkatleri çekiyor.
1 MİLYON REZERVASYON
IATI’nin konaklama sektöründeki markası HWEB, otellere kendi web siteleri üzerinden online satış yapma imkanı sağlarken, otellerin online satış kanallarındaki varlığının artması için de teknik ve stratejik destek sağlıyor. Yeni yıla teknolojik yeniliklerle giren HWEB, 2016 yılında 1 milyon rezervasyon hedefliyor.
ANTALYASPORLU ETO’O NUN SPONSORU
Ülkemizin ve Antalya’nın tanıtımına da önemli katkılar sağlayan IATI, dünyaca ünlü futbolcu Samuel Eto’o nun Antalyaspor’a transferine sponsor olarak dikkatleri çekmişti. Kurulduğu ilk yıllardan itibaren Fortune 500 Türkiye firması olan IATI, aynı zamanda en hızlı büyüyen turizm şirketi ünvanını da elinde bulunduruyor. 2016 yılında aktif olduğu ülke sayısını 70’e çıkarmayı hedefleyen IATI, yıl sonu ciro hedefini ise 2,5 - 3 milyar TL olarak belirledi.
.





