Kemer Halk Eğitim Merkezi’nden Selman Haydaroğlu tarafından 4 hafta boyunca belediye personeline, müşterilerle iletişim, kılık kıyafet, halkla ilişkiler ve diğer konularda eğitim verildi.

Deniz Kafe’de çalışan belediye personeli, günlük üç saat süren eğitimlere yoğun katılım sağladı.

3-159

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, yaptığı açıklamada, “Deniz Kafemizde çalışan personelimize Kemer Halk Eğitim Merkezi tarafından 'personel geliştirme ve uyum eğitimi' verildi. Amacımız, yerli ve yabancı misafirler ile vatandaşlarımızın uğrak yerleri arasında yer alan Deniz Kafe’de çalışan personelimizin insanlarla düzgün iletişim kurabilmelerini sağlamak. Çok verimli bir eğitim süreci oldu. Katılım sağlayan tüm personelime teşekkür ediyorum.” dedi.

Kaynak: Kemer Belediyesi Basın Servisi