Renkli görüntülere sahne olan törende minikler, öğretmenleri eşliğinde hazırladıkları gösterileri sahneledi. Ailelerin yoğun ilgi gösterdiği programda çocukların performansları büyük alkış aldı.
Törene katılan Manavgat Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Öztürk, çocukların ve ailelerin heyecanına ortak oldu. Öztürk konuşmasında, çocukların paylaşmayı, yardımlaşmayı ve sevgiyle büyümeyi öğrendiklerini belirterek, “Attığınız her küçük adım, geleceğe uzanan büyük bir yolculuğun başlangıcıdır. Sizlere güveniyoruz. Azminiz, neşeniz ve merakınız her zaman yolunuzu aydınlatsın. Hayalleriniz büyük, yolunuz açık olsun. Hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyor, mezuniyetlerinizi kutluyorum” dedi.
Gösterilerin ardından öğrencilere mezuniyet belgeleri takdim edildi. Aileler çocuklarının bu özel gününde duygu dolu anlar yaşarken, program hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.






