TEK KULLANIMLIK YİYECEK SERVİS MALZEMELERİ İLE ÇANTA, TORBA VE ÇUVALLAR SATIN ALINACAKTIR

MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ


2025 Yılı Sarf Malzemesi Alımı (Aşevi ve Hizmet Birimleri) mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1627787
1-İdarenin
a) Adı : MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ Tekelioğlu Cad. Fener Mah. No:63 ANTALYA 07160 MURATPAŞA/ANTALYA
c) Telefon ve faks numarası : 2423202222 - 2423237251
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2025 Yılı Sarf Malzemesi Alımı (Aşevi ve Hizmet Birimleri)
b) Niteliği, türü ve miktarı : 3 Kısım 19 Kalem Aşevi ve Diğer Hizmet Birimlerinde Kullanılacak Mutfak Servis Sarf Malzemesi Alımı 1. Kısım: Poşet Grubu 2. Kısım: Kağıt Grubu 3. Kısım: Diğer Sarf Malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Malzeme teslimi Muratpaşa Belediyesi’ ne ait Aşevi ’ne ve idare tarafından belirlenen Hizmet Birimlerine yapılacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşin süresi 01.01.2025 tarihinde başlayıp (ihale sözleşmesinin bu tarihten sonra imzalanması durumunda sözleşme tarihinde başlar) 31.12.2025 tarihi ile biter. İşin başlamasından sonra ürün teslimi 30 GÜN içerisinde bitmiş olacaktır. Ürünler tek seferde teslim alınacaktır. Teslimatlar mesai saatlerinde (08:00-17:00) aralarında yapılacaktır. Yüklenici firma teslimat sırasında yeterli personeli bulundurmalı ve yüklenici firma personeli tarafından kurum deposuna yerleştirilmelidir. Yüklenici malın teslimi yapıldıktan sonra en geç 1 gün sonrasına faturayı sözleşmede belirtilen maile iletmekle ve iletildiğinden emin olmakla yükümlüdür. İdareye zamanında iletilmeyen faturalar yüklenicinin sorumluluğundadır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasıyla başlayacaktır.

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 20.12.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İhale Komisyonu Toplantı Salonu

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN02130831