2020'nin değerlendirilmesinin yapıldığı toplantıda belediye başkanları Covid-19, kuraklık ve Yerel Yönetimler Reformu kaynaklı sorunları masaya yatırdı. Toplantının ardından 11 başkanın imzasıyla ortak yazılı açıklama yapıldı. Büyükşehir Belediye Başkanları ortak açıklamada, '2020 dayanışma yılı oldu; 2021 yaraları sarma ve atılım senesi olacak. İnsanlarımızı virüs belasından kurtaracak aşılamalar için kurulacak noktalar konusunda, devletimize her türlü lojistik desteği vermeye hazırız' dedi.
BAŞKAN BÖCEK MUTLULUĞU
CHP'li 11 Büyükşehir Belediye Başkanı ortak açıklamasında, 'Türkiye'mizin 11 büyükşehir belediye başkanları olarak, Türkiye gündemini değerlendirmek ve çözüm önerilerini paylaşmak için 2020 yılının sonu buluşmasını da gerçekleştirdik. Değerli arkadaşımız Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek de, 64 günü yoğun bakımda geçmek üzere, toplam 109 gün sürdürdüğü Covid'le zorlu mücadele sürecinden zaferle çıkarak, yeniden bizlerle buluştu, değerli görüşlerinden yararlanma fırsatını yeniden yakaladık. Bir kez daha arkadaşımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletirken buluşmamızda, koronavirüs, kuraklık ve Yerel Yönetimler Reformu kaynaklı sorunları masaya yatırdık. Onbir büyükşehir belediye başkanı olarak tüm hemşehrilerimizin yaklaşan yılbaşını kutladık' denildi. (DHA)




