Antalya turizm ve tarımının yanı sıra farklı sektörlerde de kendini göstermek için çalışmalar yapmaya devam ediyor. Bu çalışmalar kapsamında Antalya’nın önemli bir fuar kenti olması da hedefleniyor. Antalya Fuarcılık İşletme ve Yatırım Anonim Şirketi (ANFAŞ) da bu kapsamda çeşitli fuarla ev sahipliği yapmaya devam ediyor.
Bu fuarlardan sonuncusu olan 31. ANFAŞ Food Product Fuarı da hedeflenen seviyenin üzerinde bir katılım ile gerçekleşti. 28 Ocak tarihinde kapılarını açan fuar bugün itibariyle sona erecek.
Antalya’da düzenlenen, 300 firma ve buna bağlı 1000 markanın katıldığı 31. ANFAŞ Food Product Fuarı oldukça verimli geçiyor. 40 bin ziyaretçi hedefi ile açılan fuara katılımın yoğun olduğu öğrenildi. Fuar öncesinde hedefin bir önceki yıla göre yüzde 30 büyüme olduğunu belirten ANFAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Ali Bıdı’nın da hedefi tuttu. Ziyaretçi sayısının beklenenin üzerinde olması hem ANFAŞ yönetimini hem de fuara katılan firmaları memnun etti.
Fuara katılan Antalya markalarından olan BEK Bakery’nin İcra Kurulu Başkanı Semih Beken ve Başkan Yardımcısı Melih Beken de fuara katılımdan ve firmalarına duyulan ilgilen oldukça memnun kaldıklarını belirttiler.
İLGİDEN MEMNUNUZ
Fuara gelen 40 binin üzerinde ziyaretçiye üürnlerini sergileme fırsatı bulan Bakery’nin İcra Kurulu Başkanı Semih Beken fuar ile alakalı da görüşlerini belirtti. Beken, “Fuar bu sene oldukça haraketli katılımın ve ilginin artmasından memnunuz. Bunun yanında ürünlerimizin görmüş olduğu beğeniden, firmaların bize göstermiş olduğu ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum. Umarım ülkemize, şehrimize daha da fazla katkılar sunarak, istihdamımızı artırarak hizmet etmeye devam ederiz" ifadelerini kullandı.
BU FUAR ÇOK ÖNEMLİ
Hilmi Beken Firması İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Melih Beken ise, “Dünyanın çeşitli ülkelerine ihracat yapmaya başladık. İhracat yelpazemizi daha da genişletmek istiyoruz. Hedefimiz Antalya’mızın yerel markamızın dünyanın farklı yerlerine gönderip hem ülkemize ihracat boyutunda katkı sağlamak, hem istihdamı artırarak daha iyi yerlere gelmek istiyoruz. Bu hedefimiz doğrultusunda günden güne güçlenen Antalya’nın fuarcılık anlamındaki gelişimin de çok değerli olduğunu düşünüyoruz. Kadromuz da her geçen gün büyüyor. Yurt dışına daha çok ürün sattıkça bizlerde daha iyi motive oluyoruz" diye konuştu.