Bu sene 9’uncu kez düzenlenen İl Sağlık Müdürlüğü Voleybol Turnuvası sona erdi. Sağlık İçin Filede Buluşalım’ temasıyla gerçekleştirilen turnuva birbirinden heyecanlı maçlara sahne oldu. Turnuva boyunca sporun birleştirici gücü ön plana çıkarken, final maçları öncesinde verilen kanser farkındalığı mesajları organizasyona ayrı bir anlam kattı.

ŞAMPİYONLAR BELLİ OLDU
Kadınlar Ligi’nde Altuğ, Genel Kategori’de ise Who Is Next takımı şampiyonluğa ulaşırken, final müsabakaları öncesinde sporcular önemli bir toplumsal sorumluluk mesajı verdi. Sporcular, Ulusal Kanser Tarama Programı kapsamında toplumda farkındalık oluşturmak amacıyla serviks (rahim ağzı) ve meme kanserine dikkat çeken pankart ve dövizlerle sahaya çıktı. Kanserde erken teşhisin hayat kurtardığına vurgu yapılan etkinlikte, vatandaşlar ücretsiz kanser taramalarına katılmaya davet edildi. Antalya İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, özellikle meme ve servis kanserlerinde düzenli taramaların erken tanı ve tedavi başarısını önemli ölçüde artırdığına dikkat çekerek, toplumun bu konuda bilinçlenmesinin büyük önem taşıdığını ifade etti.

TEŞEKKÜR ETTİ
Genel Kategori Finali’nde saat 17.00’de Who Is Next ile Şirinler takımları karşı karşıya geldi. Finale yakışan mücadelede rakibini 3-0 mağlup eden Who Is Next takımı şampiyon olurken, Şirinler takımı ikinci sırada yer aldı. Kadınlar Ligi Finali’nde ise Altuğ ile Antalya Barosu 1926 takımları mücadele etti. Karşılaşmayı 3-0 kazanan Altuğ takımı Kadınlar Ligi Şampiyonu olurken, Antalya Barosu 1926 turnuvayı ikinci olarak tamamladı. Kupa ve Ödül Töreni’nde konuşan Antalya İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Behzat Özkan, turnuvaya katılan tüm sporculara, takım sorumlularına, kurum yöneticilerine ve sponsorlara teşekkür etti.

KANSERE FARKINDALIK YARATTILAR
Özkan konuşmasında, sporun fiziksel ve ruhsal sağlığın korunmasında önemli bir araç olduğunu belirterek, turnuva kapsamında verilen kanser farkındalığı mesajlarının da toplum sağlığı açısından son derece değerli olduğunu vurguladı. Sağlıklı yaşam alışkanlıklarının benimsenmesi ve düzenli sağlık taramalarının ihmal edilmemesi gerektiğini ifade eden Özkan, kurumlar arası birlik ve beraberliği güçlendiren bu tür organizasyonların aynı zamanda önemli bir halk sağlığı misyonu taşıdığını söyledi. Prof. Dr. Behzat Özkan, Genel Kategori Şampiyonu Who Is Next takımına kupa ve madalyalarını takdim ederken, Antalya Sağlıkspor Kulübü’nün ana sponsorluğunu üstlenerek yaklaşık 300 sporcunun faaliyetlerine destek veren Rich Hospital Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Mehmet Zengin’e teşekkür plaketi sundu. Kadınlar Ligi Şampiyonu Altuğ takımının kupa ve madalyaları ise Antalya İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkan Yardımcısı Hale Ak tarafından takdim edildi.

MADALYALAR TAKILDI
Turnuvada Genel Kategori’de Epic, Kadınlar Ligi’nde Antalya Sağlıkspor üçüncü olurken; Genel Kategori’de Mernis, Kadınlar Ligi’nde ise Konyaaltı Belediyesi takımları “En Centilmen Takım” ödülüne layık görüldü. “En Centilmen Sporcu” ödülleri ise Volleylaw takımından Birol Demirci ve Antalya İl Sağlık Müdürlüğü takımından Kamuran Şahinoğlu’na verildi. Turnuvaya katılan tüm takımlar ile organizasyona katkı sağlayan kurum ve kuruluşlara plaketleri takdim edilirken, sporun birleştirici gücüyle kanser farkındalığını aynı sahada buluşturan organizasyon, katılımcılar tarafından büyük beğeni topladı.





