COVİD TESTİ NEGATİF
Başkan Böcek, daha sonra sosyal medya hesabından, 'Sevgili dostlar, ateş, öksürük, halsizlik nedeniyle Akdeniz Üniversitemize geldim. Tahlillerim yapıldı, Covid testim çok şükür negatif çıktı. İyi dileklerinize teşekür ederim. Sağlıklı güzel günler diliyorum' açıklamasında bulundu. HABER MERKEZİ
Sevgili dostlar, ateş, öksürük, halsizlik nedeniyle Akdeniz Üniversitemize geldim. Tahlillerim yapıldı, Covid testim çok şükür negatif çıktı.
İyi dileklerinize teşekür ederim. Sağlıklı güzel günler diliyorum. — Muhittin Böcek (@BocekMuhittin) August 7, 2021





