ANTALYA Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, son günlerde artan ateş, halsizlik ve öksürük şikayeti nedeniyle kontrol amacıyla hastaneye götürüldü. Yangın bölgelerinde günlerdir mesai yapan ve dumandan da etkilenen Başkan Böcek, yapılan tahliller sonrası hastaneden ayrılarak evinde istirahata çekildi.

COVİD TESTİ NEGATİF

Başkan Böcek, daha sonra sosyal medya hesabından, 'Sevgili dostlar, ateş, öksürük, halsizlik nedeniyle Akdeniz Üniversitemize geldim. Tahlillerim yapıldı, Covid testim çok şükür negatif çıktı. İyi dileklerinize teşekür ederim. Sağlıklı güzel günler diliyorum' açıklamasında bulundu. HABER MERKEZİ