Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde Başbakanlık Tanıtma Fonu ve Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın desteğiyle başlatılan 'Antalya Destinasyon Tanıtım Çalışması'nın değerlendirme toplantısı yapıldı.
Başkan Türel, turizm endüstrisinin ciddi bir türbülans yaşadığı süreçte oturarak turistlerin Antalya'ya gelmesini bekleyecek bir noktada olamayacaklarını söyledi. Onun için turizmde en önde gelen sivil toplum örgütleriyle çok hızlı bir şekilde bir araya gelerek neler yapılacağı konusunda çok önemli bir süreci başlattıklarını aktardı.