Uzun vadeli iş birliği
TSS'nin her yıl 3.5 milyon satış gerçekleştirdiği ve 4 milyar Euro civarında ciroya sahip bir grup olduğunu anlatan Osman Ayık, "Biçim için çok önemli. Türkiye'nin Almanya ve Avrupa'da daha iyi pazarlanması için TSS ile bundan sonra da her türlü işbirliğini yapacağız. Kendileri Türkiye'ye ilişkin özel projeler de gerçekleştirecek. Türkiye'ye dönük seyahatlerin beklentilerimizin üzerinde gerçeklemesi için TSS ile TÜROFED arasındaki işbirliği uzun vadeli olacak" dedi.
Farklı projeler
TSS'nin 1.2 milyonluk Türkiye satışının, ağırlıklı paket tur olduğunu aktaran Osman Ayık, işbirliği çerçevesindeki yeni projelerle bu sayının daha üst noktalara çıkarılacağını, TSS satışlarında Türkiye'nin birinci sıraya yükselmesini hedeflediklerini kaydetti. Başkan Ayık, TSS yöneticileriyle bazı bölgelere geziler düzenleyeceklerini de belirterek, "Türkiye'deki ürünlerin yapısı her bölgeye göre farklı ve farklı projeler geliştirilmesi gerekiyor" dedi. Yıllık 3.5 milyon satışın 1.3 milyonunun İspanya, 1.2 milyonunun ise Türkiye'ye olduğunu anlatan TSS Başkanı Manuel Molina ise piyasa araştırmalarının sürdüğünü, yeni yollar ve satış kanalları açılacağını dile getirdi. TSS'nin iki önemli destinasyonun İspanya ve Türkiye olduğunu aktaran Molina, böyle devam edeceğini de söyledi. Toplantının sonunda ise iki kurum arasındaki işbirliğine nazar değmemesi için Ayık tarafından Molina'ya nazar boncuğu armağan edildi. (DHA)





