Bazen bir adım geri çekilip seyretmek gerek.
İşte bu günlerde bunu yapıyorum.
Biz çok tarihi seçimler gördük. Siyasetçinin bitmek bilmez sermayesidir. 'Bu seçim ülkemiz için çok önemlidir' söylemi.
Referandum önemli değilmiydi?
Önceki, ondan önceki, daha önceki?..
Önemli olan içindeki kini, öfkeyi, nefreti kusmadan seçimini yapmak.
Yani sosyal medyadan üfürmeden, seçim aracının arkasından küfretmeden de demokrasinin gereğini yerine getirir demokratik hakkımızı kullanabiliriz.
Bakmayın seyrettiğimize, oyunun dışında kalmayız. Bir adım gerisindeysek bir adım atar gireriz içine.
Etlisine sütlüsüne karışmadan seyredeninden olmadık hiç.
Benim bu günlerdeki seyrim, onca ihanetin, hainliğin ve kirin içerisinde olup hala ahkam kesmeye çalışanlara dair.
Seyrediyorum ve gülüyorum....
* * *
Kimin mitingi daha kalabalık?
Az sabredelim. Kimin kalabalığı daha fazlaymış dört gün sonra göreceğiz.
O partinin kalabalığı daha fazla diye oy verecek var mı içinizde?
Seçim muhabbetlerinde bir şişkinlik bir küstahlık.
Kimi eritti bitirdi milyonları, kimi bu kadar gürültü patırtıyı görmezden geliyor.
Hem soruyor bize 'ne düşünüyorsunuz seçimlerle ilgili' diye.
Hem de 'yok öyle değil' diye sözü ağzına tıkmaya çalışıyor.
* * *
Bak Meral Akşener'in partisine... Bir ay önce yerden alıp gökten savuruyorlardı. Önce söylediğiniz yüzdelerle bugün söylediğiniz yüzdeler ardasında en az yüzde on var...
Kimi temelden sarsılıyor. Kimi tepeden...
Muharrem İnce milletin umudu oldu mu bilmem ama CHP'nin olduğu kesin. Sonrasını Genel BaşkanKılıçdaroğludüşünsün.
'Gel bakalım Muharrem'in rövanşı pek ince ince olmayacak.
Az kaldı az daha geri durup seyredelim. Daha çok yazıp çizeceğiz...