Tekrar genç olmak… Milyonlarca insanın hayallerini süslüyor.
İnsanın belki en eski rüyası, tekrar genç olmak.
Her birimizin aklından zaman zaman geçiyor, tekrar genç olma hayalini.
Adı bilinmeyen yazarın isteklerini okudum dün bir kitapta. Tekrar genç olmanın hayalini kuran bir yazarın.
O kitap bu sözlerin yazarına ait değil, o kitap sadece adı bilinmeyen bu yazarın sözlerini aktarıyor. Ben de size o yazarın sözlerinin aktarıldığı kitaptan aktarıyorum.
Güzel hayallere muhtaç olan toplumda hayallerin yayılmasına yardımcı oluyorum. Seve seve!
Diyor ki anonim yazar:
Eğer bir kere daha genç olabilseydim, ilkbaharın başında sonbaharın sonunda yalınayak dolaşırdım.
Daha çok dondurma yer ve daha çok güneşin doğuşunu izlerdim.
Daha çok insana onları ne kadar çok sevdiğimi söyler, özgürlüğün ve güvensizliğin dostu olurdum.
Maviliklere yolculuğa çıkardım, ağaçlara sarılırdım, mektup yazardım ve rüyalarımdan sevinç duyardım.
Yaşlıları daha çok dinlerdim ve çocukları ciddiye alırdım.
Daha fazla seyahate çıkar, daha çok insanla tanışır ve daha çok ırmakta yüzerdim.
Eğer bir kere daha genç olabilseydim, salıncakta sallanır, olabildiğince yükseklere çıkardım.